چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته لرستان گفت: ۲ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال به ۵۰۳ بیمار خاص و صعب العلاج در بروجرد پرداخت شد.

بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید فرخ پور تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال به ۵۰۳ بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش این نهاد در بروجرد پرداخت شد.

حمید فرخ پور با اشاره به انتقال خدمات بیمه پایه مددجویان از ابتدای سال ۹۸ به بیمه سلامت بیان کرد: با هدف کاهش هزینه‌های درمان و افزایش کیفیت ارائه خدمات متناسب با نیاز مددجویان بیمار بسته بیمه تکمیلی تدوین شده است.

او با تاکید بر اینکه مددجویان شهری و روستایی این نهاد بدون محدویت از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند می‌شوند، افزود: پرداخت فرانشیز و هزینه‌های غیربیمه ای، هزینه دارویی، تجهیزات ضروری، خدمات اورژانس و فوری، خدمات پارکلینیک، لوازم جانبی و توانبخشی درمانی، پرداخت کمک هزینه پرستاری مراقبت از بیماران نیازمند مراقبت از جمله خدمات قابل دریافت بیمه تکمیلی مددجویان است.

رییس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی لرستان (ره) با اشاره به نحوه استفاده از کمک هزینه‌های درمان بیمه مکمل اضافه کرد: مددجویان می‌توانند با اخذ مدارک پزشکی به ادارات کمیته امداد محل سکونت مراجعه نمایند.

فرخ پور با تاکید بر تدوین برنامه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت ادامه داد: هزینه‌های درمانی این گروه از مددجویان در زمینه‌های بستری، تامین دارو، خدمات سرپایی، خدمات کلینیکی، خدمات توانبخشی، لوازم جانبی درمان و خدمات دندانپزشکی از طریق بیمه مکمل پرداخت می‌شود.

او یادآور شد: هم اکنون هشت هزار و ۹۴۲ خانوار با جمعیت ۱۴ هزار و ۹۹۳ نفر مشمول بیمه تکمیلی در شهرستان بروجرد هستند.

کد خبر 471207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha